Temps lliure
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Temps lliure

per a simplificar la comunicacio i ahorar-me feina xDDD
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Vampiro: Campaña en Castilla

Ir abajo 
4 participantes
Ir a la página : 1, 2  Siguiente
AutorMensaje
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Dic 17, 2008 2:52 pm

WEno, aprovexant qe esta el foro este que MR. Pau se ha currat vax a gastar açó com a Base de Datos per la campaña, per penjar informació sobre personatges coneguts de Castilla, algún mapa, i probablement Méritos adicionals, disciplines extra i regles opcionals que segurament gastaré, així les tingueu a mà, perqeu tot açó no està n cap llibre.
Lógicament també cualsevol dubte que tingue sobre la partida o sobre les regles intentaré resoldrel.

PD: xcert també puc ajudar a qui estiga interesat en el Joc del Vampiro o Mundo de tinieblas en general (o sobre altre ROL, encara que ahi ja no us asegure res, qe lo mio son los seres de la noche) cyclops
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Dic 17, 2008 10:33 pm

Vale, se me ha ocorregut que publicaré en el foro una especie de periódic "Diario de Castilla", "Castlla Times" o algo així per que com a ciutadans deurieu enterar-se de les notícies, que majorment afectarán a la vostra vida més...diguem-ne, humana.
Per altra banda com he dit també afegiré dades importants, per ejemple de persontges importants en la partida.

Açí us deixe la info de Nathaniel Black, el actual líder dels Daeva en la ciutat.
Vampiro: Campaña en Castilla Nhatbei0.th
Al contrari que la seva Sire, María Vidal, la cual es va pasar la no-vida intentant alçant-se amb el poder i convertir-se en princesa de la ciutat de Castilla, Nathaniel es dedicava (al menys fins fa poc) a servir sense consecions al príncep. Cara els humans sols es un tratant de art que es dedica a la compraventa de cuadros.
En poc anys, ja que va fer la seva primera aparició en 1840, se ha guanyat una posició en la ciutat i sobretot dins el seu clan.
La seva actitud ara que el anterior príncep a mort es desconeguda per ara.
Es conegut per que mai nega un favor, encara que sempre a cert preu.
Sempre va acompanyat per una chica anomenada Elisabeth, aparentment humana y els seus guardaespatlles.
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Dic 17, 2008 10:44 pm

Humana??? Qui és humana??? silent

Líder dels daeva, ehh?? Doncs que sàpigues, estúpid vampir vanitós, que no aconseguiràs el lloc, maleït egocèntric!! Vaig matar l'anterior príncep (qui, jo? >< però no havia sigut un accident? ehem!) i no dubtaré en fer el mateix amb tu si se t'acudeix posar els peus on no deus! =D
Volver arriba Ir abajo
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Dic 17, 2008 10:56 pm

daeva por daeva malos Crying or Very sad

Vuic apareixer al periodic dels vampir com a candidat mes solit

Vota quechua tus problemas solucionados en 2''
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeJue Dic 18, 2008 7:09 pm

Mes personatges importants:

Baronio Duchic: Líder Nosferatu en Castilla.
Vampiro: Campaña en Castilla Baronioqs2.th
Baronio va ser convertit en vampir com a vengança, ell era un prometedor escultor que esperaba en ansia ser transformat per un Toreador (un tipo de Daeva), pero va ser transformat a la força per un Nosferatu anomenat Donkoer.
Despress de la horrible transformació, va veure el resultat y va decidir fugir de tot i tots. Es diu que va pasar uns anys en Francia abans de estar en Castilla, encara que no es del tot segur. Va arribar en una época en al cual el príncep de la ciutat era un Nosferatu com ell. En arribar es va trobar amb una guerra contra un grup de vampirs anomenat la progenie de Belial, vampirs que no tenien cap interés per respetar la mascarada. No es va inmiscuir en la guerra.
Anys despréss, va muntar posicions en la escala social, amb ajuda de una Daeva anomenada Julia i una Gangrel anomenada Garbel.
Poc despréss aconseguia convertir-se en el líder Nosferatu.
Es conegut per ser prou desconfiat i mai acabar de fiar-se de ningú. Els pocs que han vist la seva guarida aseguren que esta plena de escultures de la seva antiga cara y dels mortals que coenixia, encara que esta informació no està conprobada. Fa uns anys va decidir que els túnels del metro i les alcantarilles son dels Nosferatu. Hasta ara ningú li ha arrabasat el control de eixos túnels, lo cual li dona accés ha tota la ciutat sense que ningú puga controlar els seus moviments. També es prou conegut perque tots els Nosferatu el segueixen fidelment ja que pareix ser un líder comprensiu amb els seus.
Es alt i fort, amb un aspecte horrible per supost. Vesteix amb gabardina y botas amb punta de ferro.
Existeix un rumor improbable de que li encanta alimentarse de mortals drogats, que per lo vist li fan olvidar la seva fealtad.
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeJue Dic 18, 2008 8:04 pm

Aquest tio és aquell simpàtic que vam conéixer l'altre dia al cementeri? Em va caure bé...

GARBEEEEEL!!! =D
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeJue Dic 18, 2008 8:07 pm

Si, es el del cementeri^^
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeJue Dic 18, 2008 9:25 pm

Pobre, em sap mal. Però si hagués sigut un daeva segurament no me l'hagués tragat...
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Ene 07, 2009 3:06 pm

I seguint el tema, més gent interessant, avui el líder dels Mekhet, al cual ja coneixeu si no recorde mal. Açí teniu la informació coneguda de ell.
Nom: Phelipp Cimitierre.
Vampiro: Campaña en Castilla Phellipah6.th

Segons el que es diu, Phelipp era en vida un home religiós que va dedicar els seus anys en les creuades i va ser abraçat en aquella época, pero va rebre la seva maledicció com un un acte de Déu per donar-li força per vençer els seus enemics.
En una batalla el seu Sire va ser mort per una ordre de vampirs sacarrens i de poc ell no mor també pero va ser salvat per un vampir que més tard es convertiría en el príncep. No obstant, no se sap que relació tenia amb ell.
Es un home callat i obscur, amb gran cantitat de secrets, per lo cual cap la posibilitat que tot el que se sap de ell no siga més que un historia inventada per ell per disfresar la veritat.
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Ene 07, 2009 11:25 pm

Andrew Owen
Vampiro: Campaña en Castilla Andrewowenql2.th

[i]El líder Ventrue en Castilla.
Es de origen anglés, en concret de la aristocracia anglesa. Ell afirma que va ser convertit per la príncep de Londres, que actualment encara regna en la ciutat. Baix el seu mandat, va participar en campanyes contra vampirs rebelsanarquistes en Francia, Escocia e Irlanda. Lo que si es segur es que el seu poder en la ciutat es més que notable. Es propietari de la major part dels hotels de la ciutat, de les empresses de maquinaria i de les siderurgies. No ha ocultat mai la seva ansia de poder, cosa de esperar en un Ventrue, lo cual pot indicar que tal volta se propón convertir-se en el nou príncep.
El seu refugi es troba en el hotel Owenstar,a la planta 44.
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeJue Ene 08, 2009 4:06 pm

¬¬ Aquest tipus... Aristocràcia anglesa...


Segur que em coneixia! T^T
Volver arriba Ir abajo
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeJue Ene 08, 2009 4:36 pm

me lo voy a comer con patatas Twisted Evil Twisted Evil



vota a Quetchua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeJue Ene 08, 2009 6:02 pm

Nombre: Garbel
Vampiro: Campaña en Castilla Garbelva1.th
Segons els rumors va ser abraçada alrededor del 1500 per Marmoget, un gangrel que teóricament descendeix dels primers vampirs directament. Estos rumors no tenen cap credibilitat no obstant, i estes afirmacions podrien haber estat creades per la mateixa Garbel per a atemoritzar els seus enemics. Segons estos mateixos rumors es originaria de algun poblet dels Pirineus, on va ser abraçada sense altra opció. El seu sire la va utilitzar com una poderosa arma per destruir els vampirs rivals, fins que Garbel fa fugir de ell i va arribar a Castilla. Pareix ser també que te algún tipus de aliança amb els lupinos de la ciutat, lo cual li ha proporcionat cert respecte davant la resta de no-morts. El antic príncep li va donar permís per crear dos vástagos. Uno es Eric Flame i la altra, s´anomena Margaret.
Es una chica de metro setanta, prima i amb un atractiu salvatge. Porta el pél negre llarg fins els genolls, casi sempre enmaranyat. El seu cos te prou trets de animal, degut a la seva ascendencia gangrel, tals com orelles en punta o ungles llargues. Vesteix amb roba prou gastada per la vida a la intemperie i no gasta calçat normalment. Si te que portar alguna cosa als peus per no fer-se notar porta botes. Es gran amant de la natura, lo cual es segons el seus enemics, el seu punt débil.
Fa olor a terra mullada.
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMar Ene 13, 2009 4:26 pm

Nom: Membrana Juguetona, 1D10, Gluten, Fúyur...Quechua
Vampiro: Campaña en Castilla Quechuapl4.th

Quechua, un vampir de antiguitat tal que ni tan sols ell recorda el seu pasat, es el més firme candidat a ser el nou príncep dels vampirs en Castilla.
Pareix tindre el suport total de moltes faccions de la ciutat i al menys la aprobació de la resta.
Ara mateixa causa prou temor degut a que pareix ser que els Nosferatu tenen algun tipus de deute amb ell i els Gangrel per alguna extranya raó, a pesar de ser un Ventrue, li fan costat. Varies voltes se ha reunit en Garbel, i no se sap per que ella a aprobat les seves intencions.
També es un misteri que moltes voltes vaja acompnayat de Nymeria Wolfe, una Gangrel que pot ahber sigut enviada per Garbel per protegir-lo o tal volta es Nymeria la responsable de la aliança amb els gangrel.
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMar Ene 13, 2009 5:58 pm

^^ Aaaai! la gent pensa que protegisc a Quechua? ^^ Què graciós
A mi penja'm també, però ja et dic quina foto o quin dibuix (ja que Nym en té uns quants).
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Ene 28, 2009 6:29 pm

Nymeria Wolfe

Vampiro: Campaña en Castilla Nymtt6.th

Tot el que se coneix de esta gangrel es un misteri. Tot apunta a que els seus origens tenen a vore amb el actual lider ventrue, Owen Wilson, ja que aquest es el únic vampir conegut que pareix parlar de ella com si realmnt sabera de qui parla. El més probable es que tinga a veure amb la familia Wolfe, descendets de Lord Jonathan Wolfe, pero els registres del arbre genealógic de esta familia estan en la seva majoría perduts.
Així també es difícil adivinar que la motiva per a seguir a Quechua a prácticament totes parts. Al respecte hi ahn diverser teoríes:
-Nymeria estaba al corrent dell objectius polítics de Quechua se ha ficat del costat del bandol guanyador per poder obtenir poder i control en la ciutat.
-Tal volta esta lligada per un vincle de sang al Ventrue, de manera que no pot fer si no obeir tot el que ell li mana i protegir-lo de tot perill.
-També cap la posibilitat que simplement estiga dominada, baix els poders de control mental de Quechua.
-Encara que es improbable, tal volta simplement están units per algun tipus de vincle amistós, lo cual podría voler dir que tal volta Nymeria porcedeix de la mateixa época que ell.

Segons diuen aquells que la han vist varies voltes, el seu aspecte pareix cada vegada més feral, amb diferents rasgos animals, lo cual podría dir que te poc control sobre la seva béstia interior, i aixo la converteix en una enemiga més mortifera encara. També existeix un rumor prou probable que apunta que la seva sire serñia Garbel, lo cual es un punt més per tenir-li por.
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Ene 28, 2009 7:02 pm

Com que no sé controlar al meva bèstia interior???!!! Mad Però ells que sabran??? asfasfas.... A més, l'únic tret animal que tinc per ara són les meues orelles de linx, llop o el que siga... I ELS ULLS NO CONTEN!!! ¬¬

A part d'això... Twisted Evil MUAHAHAHA! La gent em té por!! xDDDDD Temedme seres de las tinieblas!!!! Que no, Nym no és així, ja l'han temut durant tota la seua vida mortal i no és que li agradés... en fin... Hauries de posar al difunt Seras ^^
Volver arriba Ir abajo
LunaSw

LunaSw


Cantidad de envíos : 13
Edad : 34
Localización : Castilla
Fecha de inscripción : 09/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Ene 28, 2009 8:36 pm

Com a usuari de Seras Theodor Conway (Seras Tec) vos dic que la seua voluntat seria no rebre cap tipus de homenaje. Com a Mekhet que era no li agrada que la gent el conega, ell es feliç en lanonimat. Espere que li respeteu aixo encara que siga (o esque no teniu prou en matarlo? T.T).

Un bes a tots ^^
Volver arriba Ir abajo
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMiér Ene 28, 2009 10:55 pm

La veritat es que no he tingut prou. Tambe volia el seu cap pero weno...

Per cert Quechua el nou preince de Castilla!!!!!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeLun Feb 02, 2009 3:02 pm

JO-NO-EL-VAIG-MATAR!!!
Volver arriba Ir abajo
LunaSw

LunaSw


Cantidad de envíos : 13
Edad : 34
Localización : Castilla
Fecha de inscripción : 09/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 1:05 am

Traidors ¬¬

Tu la que mes Nymeria tongue

Bueno, el nou y pronte extinguit Paul Raymon es mes molon. Sort Paul, espere que dures mes de dos partides. ^^
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 7:47 pm

¬¬

No sé de que vas, però si continues així et dic jo que les dos partides no dures...
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 8:00 pm

I ho dic perquè no sé per què dius això de "pronte extinguit"... Si et penses que em coneixes (com a jugadora) no és així, ja que cada personatge és un món, i si és perquè no m'interposara en una cosa que no crec no devia interposar-me, doncs ho senc però per això no em considere una traïdora tampoc. És més, crec que el traïdor va ser Seras, però jo no el vaig matar ni vaig intervenir. De fet, em vaig quedar completament al marge.

I ja et vaig avisar que a mi Paul em queia bé. I si ho dius per Pau, no crec que siga un jugador que vaja matant a tots els personatges per pur plaer. I no és que ho crega, ho sé, per algo el conec jo més. Així que eixe rintintín te'l guardes.

I ho senc si sone hostil però no soporte que em jutgen sense conéixer-me i sense motius, a més.
Volver arriba Ir abajo
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 8:22 pm

Crec que ja ho ha dit tot Miriam i li done la rao. No tinc res mes a dir. Paul morira si em toca la moral com Seras aixi que...
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
LunaSw

LunaSw


Cantidad de envíos : 13
Edad : 34
Localización : Castilla
Fecha de inscripción : 09/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 8:27 pm

Miriam, no t'ho prengues aixina jope. Era una broma sense males intencions. No li ho dic enserio ni a tu no a Pau (de fet, la careta de la llengua era per a que sapiereu que era broma T.T)
Reconec que Seras s'ho ha buscat y lo de Paul ho dic perque en la ultima partida va estar a punt de clavarse en "set" tios clarament mes forts que ell sense pensar que podrien ser mes forts que ell (no es que siga un cregut, pero cuan el conegau millor entendreu perque pensa que estos "set" tios son mes devils que ell ^^)

Ho senc, no volia ofendret, era una brometa sense males intencions. (-.-)

Besets
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Vampiro: Campaña en Castilla Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Vampiro: Campaña en Castilla
Volver arriba 
Página 1 de 2.Ir a la página : 1, 2  Siguiente
 Temas similares
-
» Campaña forera de MdT

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Temps lliure :: Rol :: Rol-
Cambiar a: