Temps lliure
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Temps lliure

per a simplificar la comunicacio i ahorar-me feina xDDD
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 curts

Ir abajo 
+3
Garkas
Lyra
Paueeeeet
7 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2
AutorMensaje
Iera

Iera


Cantidad de envíos : 10
Edad : 35
Fecha de inscripción : 02/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:45 pm

Torna-li, per què han d'eixir Zombies!!!!!
I no he vist Rec així que no sé de que parleu.
També podem fer el dels marisquis (si no recorde malament, volíem fer la versió de Friends en llagostins).
Volver arriba Ir abajo
Kurotsuki

Kurotsuki


Cantidad de envíos : 12
Edad : 35
Localización : Pais de las golosinas, Calle de la Piruleta
Fecha de inscripción : 07/01/2009

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:47 pm

Iera escribió:
Torna-li, per què han d'eixir Zombies!!!!!
I no he vist Rec així que no sé de que parleu.
També podem fer el dels marisquis (si no recorde malament, volíem fer la versió de Friends en llagostins).

Dona en el cas de estar dins d'un recinte tancat, tampoc han de "sortir" els zombies, soles donar a entendre que rodegen les entrades e ixides...xD

aix, odie estudiar Sad
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:48 pm

Porque los zombis molan, mi querida danna *cara interessant*

Curts de tensió estarien bé i com que de psicòlegs en tenim pa una estona llarga... xDDD Sols que la última vegada que vam intentar fer un així va ser un xasco. Això sí, les tomes falses, una risa

Jo mateixa pegue bons crits, creu-me =D Però si em pose a cridar al pis ja seria el que faltava xDD
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:50 pm

lo mal de rodar algo de por es qe supose qe chillariem i...weno, total, si aneu a cambiarvos de pis qe mes dona qe se moskejen xDDD
Volver arriba Ir abajo
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:51 pm

sempre acabem als Zombies xDDDDDDDDDD

Jo el maquillatge el tinc aci i el que ens falte el compre del salera. Lo xungo dels zombies es fer algo original. I si fem una colonia da Zombies refugiats que fugixen de la gent que vol acabar amb ells??? Ningu es fica en el paper dels pobres zombies T____T
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
Iera

Iera


Cantidad de envíos : 10
Edad : 35
Fecha de inscripción : 02/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:53 pm

Buaaaaaaa
JO no he fet res del que deuria fer d'estudis en tot el dia. Ara a les nou em fique.
Uix ja no m'enrrecorde...
a si. Lo de cridar, ara que ho has dit danna, no és bona idea ja que volem aguantar fins a Juny en el pis. (En Juny ja ens vengarem, ja).
Per cert estem aburrits, eh?
Respecte a lo dels psicolegs la danna si que te raò, que de projecte de psicolègs ja en som un percentatge prou significatiu, encara que no hem fet molt de la carrera.

cat
Volver arriba Ir abajo
Iera

Iera


Cantidad de envíos : 10
Edad : 35
Fecha de inscripción : 02/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:55 pm

Paueeeeet escribió:
sempre acabem als Zombies xDDDDDDDDDD

Jo el maquillatge el tinc aci i el que ens falte el compre del salera. Lo xungo dels zombies es fer algo original. I si fem una colonia da Zombies refugiats que fugixen de la gent que vol acabar amb ells??? Ningu es fica en el paper dels pobres zombies T____T

Ni ganes de ficar-me en el seu `paper gràcies. (Visca Iera!!!)
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:58 pm

otiaa pau! eres deu! la idea de fer de zombies qe fugisen es mooolt bona
voto si a eso!
Volver arriba Ir abajo
Kurotsuki

Kurotsuki


Cantidad de envíos : 12
Edad : 35
Localización : Pais de las golosinas, Calle de la Piruleta
Fecha de inscripción : 07/01/2009

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 11:00 pm

Paueeeeet escribió:
sempre acabem als Zombies xDDDDDDDDDD

Jo el maquillatge el tinc aci i el que ens falte el compre del salera. Lo xungo dels zombies es fer algo original. I si fem una colonia da Zombies refugiats que fugixen de la gent que vol acabar amb ells??? Ningu es fica en el paper dels pobres zombies T____T

Això ja ho he vist en una peli...pero no recorde com es deia, la imatge de la portada era una ma sobre una verja.

el argument principal consisteix de que per algun motiu el mon se ha tornat caoticament ple de zombies en una inteligencia minima que intenten imitar el que feien quan erent humans, hi han ciutats refugiades dels humans que ataquen als zombies durant les nits per agafar provisions.

Ataquen de nit perque els focs artificials els deixa flipats i aixina son menys perillosos. El cas es que un zombie un poc mes inteligent que la resta s'adona, i consegueix fer un exercit de zombies en un minim de inteligencia atacan a la ciutat humana... xD

Era una pelicula curiosa...

A mi fer de zombie no em pareix mala idea, total, ja de per si soc poc expresiu...ara, si em feu estar tot el rato dient uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu a lo resident evil quedaría poc realistic...

P.d.= Dema tinc un examen de SQL, apenes he estudiat, i apenes tinc ganes de estudiar, només faig que buscar coses per a no estudiar, com revisar 100000000 vegades aquest foro (que quina coincidencia que avui esta animat! o veure un poc de manga per internet...
Volver arriba Ir abajo
Garkas

Garkas


Cantidad de envíos : 33
Edad : 36
Localización : La cueva de las maravillas
Fecha de inscripción : 01/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 11:03 pm

crec qe estem tots igual....
eixa peli crec qe me sona...pero molaria fer-ho n plan coña no?
Volver arriba Ir abajo
Kurotsuki

Kurotsuki


Cantidad de envíos : 12
Edad : 35
Localización : Pais de las golosinas, Calle de la Piruleta
Fecha de inscripción : 07/01/2009

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 11:07 pm

Garkas escribió:
crec qe estem tots igual....
eixa peli crec qe me sona...pero molaria fer-ho n plan coña no?

podriem fer una peli on tots ens refugiem de un mon ple de zombies / bixos rarosrefugiantnos tots en la habitaciò de zeit i tractant de sortir per la seua finestra cap al mon exterior...

Per cert, ara que he rellegit, lo dels crits...pues ale, lyra adjudicat el paper de o be el personatge ke veu primer al zombie estan asoles i pega un crit desgarrador que posa en alerta als demes, i aleshores diuen "anem a separarnos, estem en un piso molt reduit pero DONA IGUAL, anem a separarnos per a buscarla" i aixi un a un tots van caen, O be pots fer el paper del zombie de rec, a base de pegar crits, correr, i vomitar sang damunt de la gent (encara que això es més de 28 dies després).
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 11:48 pm

*w* M'encanta el de vomitar sang!!!

"aleshores diuen "anem a separarnos, estem en un piso molt reduit pero DONA IGUAL, anem a separarnos per a buscarla" xDD
Volver arriba Ir abajo
Kurotsuki

Kurotsuki


Cantidad de envíos : 12
Edad : 35
Localización : Pais de las golosinas, Calle de la Piruleta
Fecha de inscripción : 07/01/2009

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMiér Feb 04, 2009 5:48 pm

Vale entonces la cosa queda en que el curt tractara de un grup de estudiants en un pis de castello en caracteristiques molt extrapolades

el friki friki, la loca de los gatos, el rata, la pija sensible, Zeit el travelo lesbiana, Cristian la parella de Zeit... (menos estos dos ultims, el resto son noms al azar, ningu crega ke va per ell / ella)
i mentres estan en els seus problemes de convivencia i de afrontar "la vida" esclata la infeccio mutant ciberandroica trasportada per els doritos del mercadona del costat de casa zeit i les botelles de cola a 50 centims (que son tan barates perque no duen controls de higiene) i ya tenim a Lyra pegan crits i potant sang, mentres tots conserven les seues propies formes extremistes de ser.

Ah i recordem que el tal paquito te que salvarmos la vida o algo, que me ha dit cristian que es un poltergeist simpatic.

P.d.= teniu que explicarme exactament qui es danna, o es que sou danna 1 y danna 2?
Volver arriba Ir abajo
Iera

Iera


Cantidad de envíos : 10
Edad : 35
Fecha de inscripción : 02/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeJue Feb 05, 2009 2:54 am

Kurotsuki escribió:


P.d.= teniu que explicarme exactament qui es danna, o es que sou danna 1 y danna 2?
Danna és un apelatiu que s'utiliza en japó per a fer referéncia a aquella persona que t'aprecia i et protegeix. Com que Lyra i jo som parella (i ens cassarem en un futur) vem triar ficar-nos aquest apelatiu.
Espere que t'haja servit aquesta explicaciò per que no done més de mi.
Volver arriba Ir abajo
Kurotsuki

Kurotsuki


Cantidad de envíos : 12
Edad : 35
Localización : Pais de las golosinas, Calle de la Piruleta
Fecha de inscripción : 07/01/2009

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeJue Feb 05, 2009 5:13 pm

dona, sincerament, crec que ho has explicat de una forma molt clara...xD

Per cert quan us caseu envieume les fotos, que vull veurevos ^^
Volver arriba Ir abajo
LunaSw

LunaSw


Cantidad de envíos : 13
Edad : 34
Localización : Castilla
Fecha de inscripción : 09/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 10, 2009 3:14 pm

Nomes un parell de coses (idees relacionades en lo que haveu dit):

- Perque te que ser un mon ple de zombies que fugen/maten dels/als humans. podria ser un mon ple de humans en el que un grum de teenagers mutant ninja zombies intenten amagar la seva existencia per a que no els maten (percet, els zombies estos no tenen que ser tontos, poden ser superzombies que son la ostia de listos per la cantitat de cervells que s'han fartat).

-La idea de que son humans que fujen de zombies pero que els zombies no estiguen explicitament, sino que se done a entendre que estan ahí me pareis molt bona. Pero molaria que al final se descobrira que son paciens de un sanatori mental que se han escapat dels infermers y se creuen que estos son zombies y fugen dells. Seguramnent en paraules en directe mexplicare millor. ^^

-Ningu s'ha plantejat enserio lo de la gelatina. Jo crec que triunfaria.XD
Volver arriba Ir abajo
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeVie Feb 13, 2009 2:25 pm

la veritat que la idea del final es moooolt bon xDDDDDDDDDD lol!
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitimeLun Mar 02, 2009 11:49 pm

La gelatina?? xDDD

No, en serio, la idea del sanatori mola, és veritat.


Jo propose també, ja que estic: KILL THE LABOURER!!
Volver arriba Ir abajo
Fico_19187

Fico_19187


Cantidad de envíos : 8
Edad : 37
Localización : Gavarda
Fecha de inscripción : 12/01/2009

curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Guio!!   curts - Página 2 Icon_minitimeMar Jun 23, 2009 11:11 pm

cuan aclariu el tema em pose a escriure el guio^^

que despres de fer un guio de 20 pagines en 2 dies... ja puc fer la tercera part de doctor zibago en un finde ¬¬

Per cert... mola molt mes la del sanatori....

pero lo de que els zombi fuxisken dels humans tiene su akel^^ encara que tindra que ser un poc comedia... sino no colaria...


Voto a la del sanatori^^
Volver arriba Ir abajo
http://fotolog.com/fico_19187
Contenido patrocinado





curts - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: curts   curts - Página 2 Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
curts
Volver arriba 
Página 2 de 2.Ir a la página : Precedente  1, 2

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Temps lliure :: Curts :: curts-
Cambiar a: