Temps lliure
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Temps lliure

per a simplificar la comunicacio i ahorar-me feina xDDD
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Partida de rol via msn

Ir abajo 
4 participantes
AutorMensaje
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Partida de rol via msn Empty
MensajeTema: Partida de rol via msn   Partida de rol via msn Icon_minitimeJue Mar 05, 2009 9:52 pm

Vaig a començar despres de falles una partida de rol pel msn. Sera un dia que decidim a la setmana per la nit (inclus despres de sopar si voleu) de una hora o hora i mitja de duracio (a votacio popular) en el cual la assistencia no sera obligada totes les setmanes. Cada setmana despres de la partida explicare el que ha pasat durant la partida el foro.

Aquesta partida consistira en explorar unes grutes despres de que un fet inexplicable dona poders als personatges (soc aixi de friki).

Com per a aquesta campanya cadascu si que es fara la seua propia fitxa si que he de quedar per a fer-vos-la aixi que agrairia que el mes pronte posible em diguereu cuan podeu quedar per a fer la fitxa.

Si tingueu algun altre dubte postegeu aci i jo contestare els dubtes.

Tambe podeu postejar per a saber jo per a cuants sera la partida.


un abraç a tots.
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
Iera

Iera


Cantidad de envíos : 10
Edad : 35
Fecha de inscripción : 02/12/2008

Partida de rol via msn Empty
MensajeTema: Re: Partida de rol via msn   Partida de rol via msn Icon_minitimeJue Mar 05, 2009 10:01 pm

en un principi, conta en mi. Depenc molt dels treballs que em fiquen.
Volver arriba Ir abajo
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Partida de rol via msn Empty
MensajeTema: Re: Partida de rol via msn   Partida de rol via msn Icon_minitimeJue Mar 05, 2009 10:56 pm

Ja me les apanyaria jo per poder jugar, encara que tinguera feina. Tot és qüestió d'organitzar-se. Mentre no en tinga per damunt del cap...
Volver arriba Ir abajo
Skizo.0

Skizo.0


Cantidad de envíos : 6
Edad : 31
Localización : ThrasHLanD
Fecha de inscripción : 02/12/2008

Partida de rol via msn Empty
MensajeTema: Re: Partida de rol via msn   Partida de rol via msn Icon_minitimeVie Mar 06, 2009 9:45 pm

a mi entre semana no em ve gens be, ja k entre semana no me dixen conectarme Crying or Very sad
tindria k ser divendres o diumenje
Volver arriba Ir abajo
http://khworld.webcindario.com/iceberg/
Contenido patrocinado





Partida de rol via msn Empty
MensajeTema: Re: Partida de rol via msn   Partida de rol via msn Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Partida de rol via msn
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Proximament nova partida joc de les pilotetes (en serio hi hauria que buscar un altre nom¬¬)

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Temps lliure :: Rol :: Rol-
Cambiar a: