Temps lliure
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Temps lliure

per a simplificar la comunicacio i ahorar-me feina xDDD
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  GaleríaGalería  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

 

 Vampiro: Campaña en Castilla

Ir abajo 
4 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2
AutorMensaje
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 8:37 pm

en fi... pa que.

El unic que te dic es que estas jugant amb foc i algun dia diras algo en broma i ens cabratjaren o jo o miriam (o els 2) i la gent que em coneix sap que ha mi un perdo no em servix de res. Jo nomes avise no per els estat actual sino per un futur.
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
LunaSw

LunaSw


Cantidad de envíos : 13
Edad : 34
Localización : Castilla
Fecha de inscripción : 09/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:08 pm

De veritat que no sem va pasar pel cap ni per un sol instant que us ho poguereu prendre aixina (de fet he rellegit varies voltes el meu misatge y no trove que es puga agafar com a algo serios). Se que no se pot interpretar el tono de veu o la intencio en paraules escrites y per aixo se que es pot malinterpretar o agafar com a algo afensiu, per aixo demane disculpes. Pero no cregau que podria haber dit aixo en males intencions per un joc de rol (perque no oblidem que es joc). Ademes ja us he dit que Seras era molt raro y molt posiblement sho mereixia y lo de Paul no te res a vore en el tema en cuestio. Reconec que mexprese com el cul casi el 100% de les vegades y em toca rectificar paraules per a desfer malentesos, pero us demane que abans de prendrevos-ho a males verifiqueu (o me pregunteu directa y obertament, que crec que hi ha certa confiança) que ho dic en ises intencions (es una peticio, no una sugerencia.Ja us he dit que reconec que per la meua falta de expresió).

En resum, em torne a disculpar sincerament (encara que les disculpes no servisquen de molt). Ho senc.
Volver arriba Ir abajo
Paueeeeet
Admin
Paueeeeet


Cantidad de envíos : 50
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:12 pm

si per aço no teu he dit. Es per el que vam aprlar el altre dia al pis. Jo nomes te avise per a un futur. Per lo del rol no estic cabretjat nomes done la meua opinio.
Volver arriba Ir abajo
https://pauettt.forosactivos.net
Lyra

Lyra


Cantidad de envíos : 32
Edad : 36
Fecha de inscripción : 01/12/2008

Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Icon_minitimeMar Feb 03, 2009 10:17 pm

De fet, és una cosa que sí que anava a parlar-la amb tu quan et vegera però quan ho he vist m'ha cabrejat perquè damunt venia implícit amb els darrers missatges de Seras (on em feies quedar com l'assassina també, per cert). I com que repeteixes mil i una vegades que t'agrada jugar amb la gent, no sé que pretenies.

Però tu ho has dit, és un joc i espere que no vaja més enllà. Jo, per mi, continuaré siguent la mateixa Nym.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Vampiro: Campaña en Castilla   Vampiro: Campaña en Castilla - Página 2 Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Vampiro: Campaña en Castilla
Volver arriba 
Página 2 de 2.Ir a la página : Precedente  1, 2
 Temas similares
-
» Campaña forera de MdT

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Temps lliure :: Rol :: Rol-
Cambiar a: